


Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Obchodní společnost: | MobilPouzdra s.r.o. |
Sídlo a adresa obchodu: | MobilPouzdra.cz, Smetanova 713/6, Tábor 39002 |
Identifikační číslo: | 04384491 |
Daňové identifikační číslo: | CZ04384491 |
- Úvodní ustanovení
- Uživatelský účet
- Uzavření kupní smlouvy
- Cena zboží a platební podmínky
- Odstoupení od kupní smlouvy
- Přeprava a dodání zboží
- Práva z vadného plnění
- Další práva a povinnosti smluvních stran
- Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
- Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
- Doručování
- GDPR
- Údržba pouzder na mobil
- Závěrečná ustanovení
1. Úvodní ustanovení |
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti MobilPouzdra s.r.o., se sídlem Smetanova 713, Tábor 39002, identifikační číslo: 04384491 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.mobilpouzdra.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uživatelský účet |
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. Uzavření kupní smlouvy |
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2.1.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Ustanovení § 1811 odst. 2 občanského zákoníku: „Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku…
b) označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností,
c) cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků,
d) způsob platby a způsob dodání nebo plnění…
Ustanovení § 12 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele: „Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že: a) cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti, b) stanovení ceny závisí na okolnostech, na nichž ve skutečnosti nezávisí, c) v ceně jsou zahrnuty dodávky výrobků, výkonů, prací nebo služeb, za které se ve skutečnosti platí zvlášť, d) cena byla nebo bude zvýšena, snížena nebo nezměněna, i když tomu tak není, e) vztah ceny a užitečnosti nabízeného výrobku nebo služby a ceny a užitečnosti srovnatelného výrobku nebo služby je takový, jaký ve skutečnosti není.“
Ustanovení § 11a zákona o ochraně spotřebitele: „Při prodeji zboží nebo poskytování služeb elektronickými prostředky prostřednictvím internetových stránek je prodávající povinen spotřebitele předem zřetelným způsobem informovat o tom, zda platí nějaká omezení pro dodání zboží nebo poskytnutí …“
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a Slovenské republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující bere na vědomí, že si prodávající vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým kupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné, jeho nákupy vykazují spekulativní charakter nebo si již v minulosti nevyzvedl (nezaplatil) objednané zboží. Prodávající může objednávku ukončit i z důvodu, kdy kupující nereaguje na výzvy prodávajícího, např. při upřesnění zboží, doplnění informací, nebo je objednávka jakkoliv podezřelá a zvyšuje se tím riziko, že nebude zákazníkem převzata (popř. zaplacena). Zároveň si prodávající vyhrazuje právo zrušit objednávku z důvodu neetického jednání, arogantního chování, či jiného neslušného chování ze strany kupujícího (urážky, výhružky atd). Dále v případě nevyzvednuté (nepřevzaté, odmítnuté) zásilky vrácené zpět prodávajícímu, má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů na poštovné a balné.
3.9. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku z důvodu dlouhodobé nedostupnosti objednaného zboží.
3.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena zboží a platební podmínky |
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti na prodejně v Táboře, Smetanova 713
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně on-line platbou, kterou zprostředkovává platební systém ComGate
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu s vyjímkou objednávek vyšších hodnot. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – faktura bude zaslána společně s objednaným zbožím. Na žádost kupujícího může prodávají fakturu zaslat elektronickou poštou na elektronickou adresu kupujícího.
4.9. Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.
4.10. Hodnocení zboží s odznakem Ověřená recenze pochází od zákazníků, kteří hodnocený produkt u nás v minulosti prokazatelně zakoupili. Objednávky párujeme s účtem registrovaného uživatele, který daný produkt zakoupil, nebo s e-mailem zákazníka, který produkt hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. U ostatních recenzí bez odznaku nedokážeme nákup ověřit, ale pochází od registrovaných zákazníků. Celkové hodnocení počítáme aritmetickým průměrem všech hodnocení produktu. Hodnocení, která se netýkají konkrétního zboží, jsou vulgární, urážlivá, či úmysleně nepravdivá, jsou administrátorem odstraněna.
5. Odstoupení od kupní smlouvy |
5.1.5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do třiceti (30) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@mobilpouzdra.cz. Prodávající tímto bodem prodloužil zákonnou lhůtu na vrácení zboží z původních čtrnácti (14) dnů na třicet (30) dnů.
![]() |
Formulář - odstoupení od smlouvy |
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do črnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to bankovním převodem na účet uvedený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu vynaložené náklady na poštovné, které byly součástí objednávky, ale pouze ve výši nejnižšího nabízeného poštovného, a to pouze v případě, že bude vráceno všechno zboží z předmětné objednávky vč. dárků.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím (pouze v případě, že zboží bylo zaplaceno předem na účet prodávajícího).
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
5.8. Kupující má povinnost prodávajícímu dopravit zboží v původním stavu, neponičené, nenošené, včetně původního obalu a nesmí jevit známky používání. Zásilka se zbožím musí být zabezpečena proti poškození a hrubému zacházení. Pokud bude po obdržení zboží prodávajícím zjištěno poškození, či jiné vady, které nejsou písemně uvedeny v žádosti o odstpupení od smlouvy, má prodávající nárok na úhradu škody kupujícím dle odst. 5.5. Zboží je nutné zaslat registrovaným způsobem (doporučené psaní, balík, kurýr), a doklad o jeho odeslání si musí kupující ponechat až do vyřízení požadavku na odstoupení od smlouvy. V případě nedoručení zboží prodávajícímu bude tento doklad vyžadován jako důkaz. Zásilky odeslané jakoobyčejné psaní nemusí být doručeny prodávajícímu a pokud se tak stane, bude prodávající zboží považovat za jemu nedoručené.
Zboží je vždy nutno odeslat na korespondenční adresu prodávajícího:
MobilPouzdra.cz
Smetanova 713/6
39002 Tábor
Zásilky odeslné na výdejní místa (zásilkovna, balíkovna..) nebudou převzaty (zásilky zásadně zasílejte na adresu firmy).
5.9. Rozhodne-li se kupující objednávku zrušit (stornovat), je povinen o svém rozhodnutí informovat prodávajícího co nejdříve. Prodávající zrušení objednávky potvrdí a zásilka již nebude expedována. Objednávku nelze zrušit, pokud už byla zásilka fyzicky předána dopravci. V tomto případě musí kupující konat dle bodu 5.2 těchto obchodních podmínek. Pokud kupující zásilku odmítne, bude tato situace řešena dle bodu 6.6.
5.10. Pokud prodávající shledá na vráceném zboží nedostatky (poškození, opotřebování atd), popř. chybějící či poškozený obal, má prodávající nárok na úhradu nákladů kupujícím, které vynaloží na uvedení zboží do původního stavu a to v příměřené míře a povaze zboží.
6. Přeprava a dodání zboží |
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a prodávájícímu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Dodací lhůta se odvíjí od skladových zásob obchodu. Je-li objednané zboží skladem, je odesláno v nejkratší možné lhůtě, obvykle do 2 pracovních dnů. Zboží, které není fyzicky na skladě na prodejně, je objednáno ze skladu dodavatele. Dodací lhůta se může pohybovat v rozmezí 3-8 dnů v závislosti na skladové dostupnosti u dodavatele. Pokud prodávající nedodá zboží ve lhůtě 30 dnů od závazné objednávky, má kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
6.6. V případě, že kupující nepřevezme zásilku, která se vrátí zpět prodávajícímu, má tím prodávající nárok na úhradu těchto vynaložených nákladů kupujícím v plné výši, protože došlo z jeho strany k porušení kupní smlouvy (bodu č. 6.2). Kupující bude vyzván k jejich úhradě. Pokud kupující nesplní svoji povinnost, bude pohledávka předána externí firmě k vymáhání.
V případě nepřevzetí zboží zaslané na dobírku na základě uzavření kupní smlouvy mezi eshopem a kupujícím dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, budou vzniklé náklady za marné pokusy o doručení vymáhany prostřednicvím Online Vymáhací Agentury a to umístěné na adrese NeatGravity.com a to ve výši vyčísleného poštovného v objednávce plynoucí z této smlouvy.
V případě, že eshop nabízí v rámci reklamní akce poštovné ZDARMA podmíněné nákupem zboží v určité výši, bude účtováno obvyklé poštovné, které platí mimo reklamní akci.
6.7. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
6.8. Dojde-li k nedoručení zásilky vinou kupujícího, který uvede špatně adresu, nebo není na adrese dodání dohledatelný či přítomný, nese náklady na opětovné doručení kupující a to v plné výši dle ceníku poštovného, které budou připočítány k ceně zboží navíc.
6.9. V případě že doručovatel/kurýr doručuje zjevně poškozenou zásilku, je nutné obrátit se neprodleně s její reklamací přímo na dopravce. Pokud kupující převezme zásilku, která má viditelně poškozený obal, nebo porušený obal svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky, sepíše s řidičem přepravní společnosti protokol o předání, že je zásilka poškozena. Poškozenou zásilku kupující zdokumentuje, ponechá původní balení včetně výplně zásilek, uchová všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek). Kupující informuje prodávajícího o nastalé situaci. Bez dodržení výše uvedeného postupu nemusí být následná reklamace poškozeného/chybějícího zboží uznána.
6.10. Kupující je povinen neprodleně po dodání zásilky zkontrolovat obsah, na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
7. Práva z vadného plnění |
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny MobilPouzdra.cz, Smetanova 713/6, 39002 Tábor , v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
7.6. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se nevztahuje na opotřebování a kosmetické vady způsobené běžným užíváním. Zboží prodáváno v tomto e-shopu je spotřební zboží a jeho životnost může být kratší než je záruční doba.
7.7. Kupující, který obdrží zboží, má povinnost jej neprodleně překontrolovat, zda-li nejeví nějakou vadu, která by mohla poškodit přístoj k jehož ochraně má být použito (např. vznik škrábanců). Pokud i tak dojde k poškození přístroje, nelze toto poškození reklamovat u e-shopu MOBILPOUZDRA.CZ. Zjistíte-li, že zboží je nějakým způsobem poškozené a mohlo by dojít k poškození přístroje, obratťe se na prodejce s reklamací.
7.8. Kupující má povinnost prodávajícímu dopravit reklamované zboží v neponičeném stavu s popisem vad a prokázáním nákupu (stačí číslo objednávky). Zboží musí být zabezpečeno proti poškození a hrubému zacházení. Pokud bude po obdržení zboží prodávajím zjištěno jiné poškození, než je uvedeno v reklmační žádosti, nemusí být reklamace uznána. Zboží je nutné zaslat registrovaným způsobem (doporučené psaní, balík, kurýr), a doklad o jeho odeslání si musí kupující ponechat až do vyřízení reklamace. V případě nedoručení zboží prodávajícímu bude tento doklad vyžadován jako důkaz. Zásilky odeslané jako obyčejné psaní nemusí být doručeny prodávajícímu a pokud se tak stane, bude prodávající zboží považovat za jemu nedoručené.
Zboží je vždy nutno odeslat na korespondenční adresu prodávajícího:
MobilPouzdra.cz
Smetanova 713/6
39002 Tábor
7.9. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.10. Zboží, které je prokazatelně ve slevě za zvýhodněnou cenu, může obsahovat drobné kosmetické vady, které ale nebrání jeho řádnému používání dle bodu 7.2.2.
8. Další práva a povinnosti smluvních stran |
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@mobilpouzdra.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8.6. V případe, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy , který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E.mail: adr@coi.cz
9. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení |
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. Podrobnosti jsou uvedeny v odstavci č.12 (GDPR)
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies |
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Prodvávajícím ze zasílán cca 1x do měsíce informační e-mail o novinkách v sortimentu, popř. konání soutěže. Pokud kupující se zasláním e-mailů neosuhlasí, je možnost v každém e-mailu pomocí odkazu tento newslatter odhlásit. Dojde tak k vymazání jeho e-mailové adresy z adresáře příjemců.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. Doručování |
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. GDPR |
Naše společnost MobilPouzdra, s.r.o. (IČ 04384491) se sídlem Smetanova 713 Tábor 39002 si váží Vaší důvěry a chrání Vaše data před jejich zneužitím. Zde jsou přehledné informace především o tom:
- jaké osobní údaje shromažďujeme a k jakým účelům je používáme,
- komu osobní údaje svých zákazníků předáváme,
- jaká jsou Vaše práva ve vztahu k osobním údajům, které zpracováváme.
Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, nebo se chcete v této souvislosti ještě na něco zeptat, zavolejte nám na telefonní číslo: 734 594 825 nebo nám pošlete e-mail na adresu info@mobilpouzdra.cz.
S Vašimi osobními údaji pracujeme z důvodu, abychom Vám mohli zaslat objednané zboží nebo z důvodu, že na tom máme takzvaný oprávněný zájem. Zároveň nám to pomáhá dostát všem právním povinnostem. Osobní údaje zpracováváme výhradně s Vaším souhlasem, s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy ke zpracování osobních údajů Váš souhlas nevyžadujeme.
Jaké osobní údaje zpracováváme?
Snažíme se, aby jich bylo co nejméně a to zejména ty, které potřebujeme pro vytvoření objednávky a k jejímu doručení na požadovanou adresu, nebo za účelem odpovědi na Váš dotaz, tj. jméno (nebo přezdívka) a e-mailová adresa. Můžeme po Vás požadovat i číslo Vašeho bankovního účtu a to v případě vrácení již zaplacených peněz. Tyto osobní údaje budou zpracovávány nejdéle 5 let od jejich vzniku, pokud nám neudělíte souhlas k dalšímu zpracování.
Komu Vaše osobní údaje předáváme?
Zpracování osobních údajů je prováděno společností MobilPouzdra s.r.o., tedy správcem osobních údajů. Vaše sobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé: Účetní Anděl s.r.o., Seznam.cz, ComGate Payments a.s. (platební systém), dále externí dopravci - Česká Pošta s.p., GLS Czech Republic s.r.o. apod., a on-line vymáhací agentura NetGravity.com. Vždy klademe velký důraz na zabezpečené nakládání s těmito osobními údaji a na jejich ochranu před případným zneužitím.
Vezměte, prosím, na vědomí, že máte právo:
- požadovat po nás informaci, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme,
- požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit,
- požadovat po nás výmaz osobních údajů. Data pro účely fakturace a účtování nejsou dotčena.
13. Údržba pouzder na mobil |
13.1. Pouzdra na mobil je vhodné udržovat čisté, prodlouží se tím jejich životnost. Pouzdro sundejte z mobilního telefonu a otřete navlhčeným hadříkem. Nikdy nepoužívejte agresivní čistidla (např. na bázi benzínu, acetonu apod). Můžou pouzdro nenávratně poškodit.
14. Závěrečná ustanovení |
14.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
14.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
14.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
14.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování MobilPouzdra.cz, Smetanova 713/2, 39002 Tábor, adresa elektronické pošty info@mobilpouzdra.cz, telefon + 420 734 594 825.