MobilPouzdra.cz
🔔 Doprava od 65 Kč a od 700 Kč je zdarma 🔔 Možnost vrácení zboží do 30 dnů 🔔 Oblékáme Vaše mobily už 13 let 🔔
Logo
Potřebujete poradit?
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamace / výměna
Novinky
15.03.2023
Fixed a Cellularline
Nově jsme doplnili zboží od výrobce Cellularline a českou značku FIXED. Nabídka se nám tak rozrostla o dalších několik tisích produktů. číst celé
30.09.2022
Pozastavení dopravy Zásilkovna.cz
Bohužel se nám množí stížnosti na dodání balíčků přes Zásilkovnu, takže jsme nucení tento způsob dopravce odstranit z naší nabídky dopravy. Časy, kdy ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Jak poznat napíchnutý mobil?
04.10.2022
Jak poznat napíchnutý mobil?
Máte pocit, že Vás někdo sleduje? Že máte napíchnutý mobil? Poradíme co s tím... číst celé
Jak aktualizovat Android na vyšší verzi?
10.08.2022
Jak aktualizovat Android na vyšší verzi?
Pokud jste vlastníkem mobilního telefonu se systémem Android, musíte čas od čas svůj mobil aktualizovat. Jak na to, to si povíme v článku. číst celé
Rozdělení ochranných skel od 3MK
04.04.2022
Rozdělení ochranných skel od 3MK
Chcete se vyznat v ochranných sklech od 3MK? Nevíte jaké vybrat a které bude nejvhodnější pro Váš mobil? číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

pratelsky eshop

www.comgate.cz

 

 

Budete vracet zboží, reklamovat, nebo jen žádáte výměnu za jiné zboží?

Zde je moudrý rádce, který Vám poradí jak postupovat.

Zásilky vždy zasílejte na naší adresu, nikdy nezasílejte zásilky na výdejní místa (zásilkovna, balíkovna....), nemusí dojít k jejich převzetí.

 
  1. Chci reklamovat zboží
  2. Chci vrátit zboží a peníze
  3. Chci vyměnit zboží
  4. Jak správě poslat zboží

 

Chci reklamovat

Přišlo Vám poškozené zboží? Něco se s ním pokazilo a nefunguje jak má?

Pro rychlé vyřízení doporučujeme neprodleně kontaktovat náš e-shop na info@mobilpouzdra.cz. Svůj problém krátce sepište a přiložte fotodokumentaci (neposílejte nám obří e-maily, každá fotka jde v mobilu zmenšit). Obvykle do druhého pracovního dne na Váš e-mail zareagujeme a navrhneme vhodné řešení. U většiny reklamací není třeba zboží k nám posílat poštou, stačí fotodokumentace.

Pokud usoudíme, že je třeba k nám zboží odeslat, je nutné vyplnit níže uvedenou žádost o reklamaci, kde popíšete závadu a vše poslat na naší adresu. Zboží je nutné pečlivě zabalit (více o balení balíčků). Reklamaci vyřešíme nejpozději do dvou týdnů.

pdf

Formulář - reklamace

 


 

Chci zboží vrátit a peníze zpět

Nelíbí se Vám zboží, nevyhovuje Vám a chcete zpět své peníze?

V tomto případě není nutné nás kontaktovat předem. Chcete-li zboží vrátit ve lhůtě 30 dnů, zboží musí být nepoužité, nenošené a pro nás opět prodejné. Pokud by tomu bylo jinak, máme právo Vaší žádost odmítnout. Vrátíte-li všechno zboží z Vaší objednávky, vrátíme Vám i poštovné, které bylo účtováno při zaslání zboží, ale pouze do výše nejlevnějšího poštovného. Náklady na dopravu zboží od Vás k nám vždy hradí zákazník, tj. Vy.

Vyplňte tuto žádost a společně se zbožím vše zašlete na naší adresu. Zboží je třeba pečlivě zabalit (více o balení balíčků).

pdf

Formulář - odstoupení od smlouvy

 


 

Chci zboží vyměnit za jiné

Objednali jste něco špatné, pouzdro na jiný mobilní telefon?

To je nemilé, zmýlit se může každý. V tomto případě vyplňte tuto žádost, vše pečlivě zabalte (více o balení balíčků) a odešlete na naší adresu. Vaší žádosti samozřejmě vyhovíme a zboží Vám vyměníme za požadované. Výměna zboží je zdarma, ale musíme si naúčtovat poštovné dle našeho ceníku. Obvykle zboží zasíláme poštou na dobírku, ale lze si vybrat jiný způsob dopravy.

pdf

Formulář - výměna zboží

 


 

Jak správně zabalit a odeslat zboží?

Nevíte jak zboží správně zabalit a jaký způsobem jej zaslat?

Zboží nikdy neposílejte poštou jako obyčejný dopis, je to sice nejlevnější, ale pohyb balíčku nelze sledovat a nikdy nevíte, zda se dopis někde neztratí a zda nám byl vůbec doručen. Můžou tím vzniknout spory, je lepší se tomu vyhnout.

Jako nejlepší řešení je poslat zboží jako doporučené psaní poštou, za poměrně nízkou cenu (oproti klasickému balíku) máte možnost sledovat pohyb zásilky a hlavně v případě její ztráty během přepravy ji lze reklamovat a získat tak od pošty finanční náhradu.

Zboží musí být zabaleno tak, aby k nám došlo ve stavu, v kterém jste jej odesílali. Většina zboží lze poslat v bublinkové obálce, je dobré jej ještě něčím obalit, třeba bublinkovou fólií. Dobré je se inspirovat naším balením.

Samotná kapitola jsou tvrzená skla. Je to velice křehké zboží, na to je třeba brát zřetel.

Tvrzené sklo nelze posílat v bublinkové obálce. Z 99% nám přijde poškozené a nemůžeme Vám za něj vrátit peníze nebo jej vyměnit za jiné. Z toho důvodu jej vždy zasíláme ve speciálních kartonových krabičkách a k tomu ještě zabalené do bublinkové fólie. V takovémto balení nám jej posílejte i Vy, jakékoliv jiné improvizované balení může vést k tomu, že nám sklíčko přijde zničené.

Novinky z našeho blogu

Jak poznat napíchnutý mobil?
04.10.2022
Jak poznat napíchnutý mobil?
Máte pocit, že Vás někdo sleduje? Že máte napíchnutý mobil? Poradíme co s tím... číst celé
Jak aktualizovat Android na vyšší verzi?
10.08.2022
Jak aktualizovat Android na vyšší verzi?
Pokud jste vlastníkem mobilního telefonu se systémem Android, musíte čas od čas svůj mobil aktualizovat. Jak na to, to si povíme v článku. číst celé
Rozdělení ochranných skel od 3MK
04.04.2022
Rozdělení ochranných skel od 3MK
Chcete se vyznat v ochranných sklech od 3MK? Nevíte jaké vybrat a které bude nejvhodnější pro Váš mobil? číst celé
Proclení zásilky jsme zkusili na vlastní kůži
13.10.2021
Proclení zásilky jsme zkusili na vlastní kůži
Aby jsme zjistili, jak je to s proclíváním zásilek přes Českou poštu od 1.října 2021, zkusili jsme to za Vás. Jaký byl výsledek? Je to zklamání. Více ... číst celé
Nechte se inspirovat a odebírejte náš newsletter.
Můžete se kdykoli odhlásit.

3mk - prémiová tvrzená skla na mobilyFIXED - český výrobce příslušenství pro mobilyCELLULARLINE - značkové příslušenství na mobilyHoco logoSWISSTENbaseus - luxusní příslušenství pro mobily | nabíječky | kabely | sluchátkaTactical Logoblueo - prémiová skla Mr. Monkeyforcell - špičkové kryty na mobil | nabíječky a držáky na mobilnillkin - prémové kryty a tvrzená skla na mobilremax - prémiové nabíječky, power banky a kabely

Potřebujete poradit?

"Nevíte si rady s výběrem? Chcete se na něco zeptat? Celý náš tým je tu pro Vás a rádi zodpovíme Vaše dotazy. "

emailinfo@mobilpouzdra.cz
phone734 594 825
Ingrid

Ingrid
manažerka a specialistka prodeje

Cena dopravy
Typ dopravyplatba předemdobírkou
Balíkovna - CZ65 Kč104 Kč
Balík do ruky - CZ85 Kč120 Kč
GLS Česko75 Kč110 Kč
GLS Slovensko99 Kč----
Osobnězdarma----
Adresa prodejny

MobilPouzdra.cz
Smetanova 713
390 02 Tábor

Map
 
Kontakty
MobilPouzdra.cz
Michal
Michal
Mobilpouzdra.cz 2022
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz